Reklamaatioiden hallinta
Hyvin hoidettu reklamaatio on parasta myynti- ja asiakaspalvelutyötä!
Proveca-laadunhallintaohjelmisto poikkeaman käsittely tapahtuu Global 8D-ongelmanratkaisumenetelmän mukaisesti. Menetelmä soveltuu erittäin hyvin sisäisten ja ulkoisten poikkeamien hallintaan, ja tarjoaa mahdollisuuden liittää käsittelyprosessiin mukaan myös alihankkijat. Mikäli Global 8D -prosessi ei ole tarpeen tai tuntuu raskaalta, voit poistaa vaihteita käsittelyvaiheista.
Proveca-reklamaatio sisältää:
- Sisäiset reklamaatiot
- Ulkoiset reklamaatiot
- Toimittajareklamaatiot
- Ongelmanratkaisumenetelmä (kevyt)
- Ongelmanratkaisumenetelmä (Täysi Global 8D)
Miksi valita Proveca-reklamaatio:
- Global 8D on kansainvälisesti tunnettu ongelmanratkaisumenetelmä
- Luo systemaattinen ja ohjattu tapa ratkaista ongelmia
- Poista reklamaation tai laatupoikkeamaan johtanut juurisyy pysyvästi
- Paranna laatua tiedostamalla ja korjaamalla todelliset ongelmakohdat
- Hoidetut reklamaatiotapaukset tietopankkina ennakoivaan toimintaan
- Säästä reklamaatioiden raportointiin kuluvaa aikaa automaattisen tilastoinnin avulla
- Vapauta ja suuntaa oikein reklamaatioiden korjaamiseen sitoutuneita resursseja tiimisi kanssa
- Paranna myyjän ja asiakkaan välistä päämäärätietoista viestintää
- Madalla laatu,- ja tuotantokustannuksia poistamalla poikkeamat tehokkaasti
- Yksi kokonaisuus sisäisiin, ulkoisiin ja toimittajareklamaatiohin
- Todista laadunhallintaosaamisesi kolmansille osapuolille